Nav Ad Widget - Mobile

Collapse

Nav Ad Widget - Desktop

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tag Heuer.........

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tag Heuer.........

    I tink more local people INTO Tag Heuers ba... Tag Fanboys might wanna comment ?
    *****************************
    A bad day of fishing is still better than a good day at the office.


    Just me and my NT...

  • #2
    The younger ones la...the older generation usuallly Rolex

    I am into the Tag Link...but never as much as Rolex..hahha
    Last edited by Darkangel; 16-06-07, 09:11 PM.


    Sometimes forgotten, but always contactable. Darkangel (2007-2014)

    Comment


    • #3
      not into tag.....but if u point a gun at me, i'll pick a monaco....hehe
      the hype is true. listen at your own risk.
      visit my watch and audio blog oohlins.blogspot & learn how to use the rolex comfort link

      Comment


      • #4
        I think the young adults will go for Tag. It could be because of their prices, which are relatively cheaper than Rolex. Aquaracer = 1700 after discount compared to a hefty 7 grand for a Sub with little or NO discount.
        For me I just don't like the brand. I would prefer Omega over Tag any day. Sorry to sound like a snob but I am not ..really..

        Comment


        • #5
          same here.... i've always had the feeling that tags are not worth the price... lol.. not that their quality is lousy la...

          if i have to choose... i would pick carrera.. lol
          *****************************
          A bad day of fishing is still better than a good day at the office.


          Just me and my NT...

          Comment


          • #6
            yup, agreed... TAG = young generation, thats how I got conned to part my money when young... hehehe

            Comment


            • #7
              u dun seem old btw.... lol
              *****************************
              A bad day of fishing is still better than a good day at the office.


              Just me and my NT...

              Comment


              • #8
                Originally posted by louisoh View Post
                u dun seem old btw.... lol
                old liao la, maybe the way I type/sound doesnt really sound old but infact am defintely older than you by maybe 5-8yrs.. else where the hell I get so much money to buy watches... siaoz... if I am young = born with silver spoon (how I wish)... you will see Gold watches liao...

                By the way, thankz for saying me = young...

                Comment


                • #9
                  err... u dunnoe how old i am btw... lol... :P
                  *****************************
                  A bad day of fishing is still better than a good day at the office.


                  Just me and my NT...

                  Comment


                  • #10
                    haha, all are young la..... hee

                    Comment


                    • #11
                      Any1 knows the price of a carrera in the tag shop ?... the brad pitt endorsed model..

                      *****************************
                      A bad day of fishing is still better than a good day at the office.


                      Just me and my NT...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by louisoh View Post
                        I tink more local people INTO Tag Heuers ba... Tag Fanboys might wanna comment ?
                        no leh i only can afford casio. lol
                        I love my casio

                        Comment


                        • #13
                          Then I always wanted a tag lastime then few years got one as a gift the 1st F1 edition quartz chrono and since then I never wanted another one just doesn't give you the right feel so I rarely wears it. After I got my DJ I rarely wears any of my other watches now except the G-shock when I goes swimming
                          Current watch list:-
                          Rolex DJ (11640)
                          Omega Seamaster (daily beater - now down pending servicing...)
                          Tudor Glamour DD
                          Magrette Bronze (daily beater)
                          Hamilton Jazz
                          PAM 0000 (Got it for my 41 BD)

                          Latest new toy:-
                          Seiko Sumo Diver (daily beater to replace my broken Seamaster)

                          Moving into vintage rolex... targeting on good condition DD1803, Explorer1 1016, Explorer2 1655.

                          Comment


                          • #14
                            Juz got a Tag F1...it's not bad!


                            Sometimes forgotten, but always contactable. Darkangel (2007-2014)

                            Comment


                            • #15
                              hw much u got it for ?
                              *****************************
                              A bad day of fishing is still better than a good day at the office.


                              Just me and my NT...

                              Comment

                              Footer Ad Widget - Desktop

                              Collapse

                              Footer Ad Widget - Mobile

                              Collapse
                              Working...
                              X